Det här med män och musik

Ursäkta mitt tjat om den här festivalen Frizon. Men den nalkas. Och då jag tittade i programmet för att se vad som ska äga rum i det tält där jag & vän har ansvar för café och funktionärer, och där det i år av någon typ av anledning placerats ett dansgolv nattetid ser jag att: TRE AV TRE DJs SOM SKA SPELA ÄR MÄN.

REALLY?!

Tips till Frizon: om det var omöjligt att hitta en endaste brud som kan snurra plattor så kan ni väl anordna i en DJ-workshop nästa år, för att öka beståndet? (Eller fråga mig eller någon annan med koll om tips på DJs som är kvinnor.)

Kommentera

