Inspirationshelg för kristna, kvinnliga skribenter

En kompis till mig har en idé på lut. Hon skulle vilja anordna en helg ute på någon gård där kristna kvinnor kan träffas, inspireras och skriva tillsammans. Tanken är att både etablerade skribenter och den som aldrig tidigare haft tid att skriva ska kunna sammanstråla och tillsammans delta i skrivövningar, få tid att skriva på egen hand och att prata om sitt skrivande. Allt i någon form av trevlig miljö och till självkostnadspris.

Vad tror ni om detta? Skulle någon av er vara sugna på något dylikt? Eller har ni någon kompis som skulle vara det?

4 thoughts on “Inspirationshelg för kristna, kvinnliga skribenter

  1. jag skriver upp mig! kan även tillhandahålla en gård, väldigt trevligt mitt i Småland med iaf 8 sovplatser, gratis. inser att jag missat att kika in här på länge och har massa god läsning att ta igen i mitt internetfria eremitage på kvällarna.

Kommentera

